3:e advent

Usch vad tiden går fort. Redan 3:e advent, vart har tiden tagit vägen? Om en vecka är det julafton. snart är även sommaren här.

Idag har jag varit till Hofors en sväng, träffade Sofie, vi pratade somvanligt en massa.. alltid lika roligt. Det är så skönt o träffa gamla godingar . :) Ska ev upp till Björkhagsskolan imorrn o träffa lite mer folk. Måste ta vara på tiden nu, börjar jobba på tisdag och det blir jobb en vecka framöver minst.
Vill inte när jag kommer tillbaka till forshaga känna att mitt jullov har varit värdelöst, vill hitta på så mkt saker som möjligt.

Nu sitter jag hemma, somvanligt blir det datorn då. Vad finns annars och göra ? Sandra jobbar .. Ska äta snart, sen ska jag kanske färga sandras hår då hon slutat, men vi får se om jag orkar.. Kan vara skönt o vara hemma och se en film också. Bara ta de lungt...

Saknar mina vänner ! LX, KESO och DYNGEN !

Vaknade imorse kl 4 av att jag trodde mobilen ringde, men inte . Det var ngn som ställt in ett meddelande på mobilen där det stod "Saknar dig min kära / Dyngen" haha .. det var roligt .. Tack Sara !

Mat nu .. Kassler,klyftpotatis o hoppas på broccoli :) MUMMS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback