Det är över nu

Nu är äntligen julen över. Jag förstår inte varför man stressar,handlar,slösar,bråkar,överdriver så mycket för en ända dag, man försöker vara alla till lags och göra dagen så bra som möjligt, men ofta misslyckas man. Antingen bränner skinkan vid eller så har någon fått fel julklapp.. Varför inte bara vara nöjda ? Visst jag är egentligen den sista som borde skirva detta, eftersom jag vet själv hur jag fungerar på en julafton. När jag blir äldre och skaffar egen familj ska jag inte överdriva julen så mycket som folk gör i nuläget, de ska vara tomtar o granar o massor med lampor, ljusslingor, dyr mat, dyra julklappar.. Nej jag ska göra det enkelt, visst är de mysigt med allt övanstående, men man får juh ingenting för det man göra iaf. Som mamma, hon har verkligen pysslat o planerat denna julafton hur länge som helst, vad får hon för det ? ingenting, man tackar bara för alla julklappar, men den som har hela släkten hos sig. Usch . nej slut tjatat om detta. skulle kunna mata på i evigheter.

Vill tacka min kära vän Sara för att hon är den hon är !:) Älskar dig ...

Nu ska jag upp o stå i garderoben på folkan. det ska bli kul.. träffa masor av roligt folk :P

Jobbat näst sista dagen på ica idag, känns skönt.. bara imorrn kvar nu. :) dagen har flytit på väldigt bra.. tiden har gått snabbt o de gillar vi .

Nu är de bara två dagar kvar tills julefikat !:) åh vad jag längtar.. Synd att inte sara kan komma, men jag förstår dig ;P Hade också hellre varit hemma med två killar :P haha ..

Mamma sitter uppe vid datorn o tjatar på msn att jags ka upp.. palla ? ;P haha ..

Nej, plikten kallar ...

Längtar till den 7e januari :)
Ps, Jag är med i sekten mot jul , helt klart :=)

Kommentarer
Postat av: Kursu

wooho de börjar bli massa folk med i min sekt :)

2006-12-26 @ 13:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback