Fairytale gone bad

Fan vad jag älskar den låten. Den går på repeat hela tiden här hemma på Ängsvägen . Är det inte på datorn så är det på rummet ur stereon .. Verkligen älskar låten. Vilka minnen ! :) Öppet hus då jag var på 7e, vi lyssnade konstant på denna låt, o sen från i Tisdags.. haha .. kul kul ! Har även fått en till älsklings låt, bee gees - islands in the street . Oh, vilken gudomlig låt !

Idag har jag varit uppe på Hofors igen, var en sväng till Erica o träffade henne innan hon skulle iväg o jobba, sen raskt vidare ner till Björkhagsskolan, träffade dock inte så mkt folk. Men roligt o se lite kända ansikten iaf :D Följde med Sofie till hennes grupprum där det julpyntades för fulla muggar för att vinna den årliga julpyntartävlingen .. haha .. Sen gick vi hem till henne o fikade samt pratade om allt.. Det är så skönt o komma hem till Sofie. Man känner sig alltid lika välkommen ! Vi kan även prata om allt mellan himel o jord. Är så glad att vi fortfarande håller kontakten.

När jag sen kom hem så åkte jag direkt till Sandviken med mamma för att köpa julisar, o de gick som smort.. så nu är det klart också :) Känns sköönt !

Imorrn är de jobba som gäller i en vecka framöver, väldigt kul ! :) Har längtat efter det. Pallar inte sitta hemma mer nu , är för enformigt för mig.

Nu ska jag snart färga håret på Sändra, lite osäker på hur det ska gå.. :P men borde gå bra..

Har fått en ny MSN kompis också ;) alltid lika roligt med nya kontakter.. eller hur Robban ?

Ska ta o ringa MIN alldeles egna Sara nu, sen ska jag slå en plinga till Keso också :: :) Saknar er flickor !

Kommentarer
Postat av: Robban

Kan erkänna att låten var helt ok faktiskt..
Känns fantastiskt bra när man får nya kompisar, speciellt sånna som du :D Men Sara får du inte ha själv du :P
Ha det så kul på jobbet på dagarna så hörs vi väl på kvällarna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback