Hundtricket

Haha, jag o sändra kollade på den igår, jeävlar så bra den är :D mohaha.. "jag heter rolf, så slipper ni fråga" .. mohaha.. Var även in till valbo igår, hela dagen.. Köpte mig ett par dieseljeans,skor o ett linne . De får duga på ett tag nu. Hade väldigt trevligt iaf, även fast vi var lite småtrötta .. Men god mat iaf :) o flurry också.
Senare på kvällen vart det innebandy, träffade Kasper, o de är alltid lika roligt o se o prata med honom ;D Hoppas du kommer hit nästa vecka nu då.. Håller tummarna !

Idag har jag varit i Falun o kollat på innebandy, evelina spelade final, dom förlorade.. Synd när de hade gått obesegrade genom hela turneningen annars.. men men. Shit happens, som de så fint heter här i Torsåker :P

Nu sitter jag o lyssnar på en asbra låt. Kenkrihan-you took my heart .. love it !

måste juh nämna att jag köpt ny mobil idag också :D Yippe. en Sony Ericson w710i tror jag de var . en walkman, med lucka :D Den är grym .. hehe .. snygg också..

varför,Varför o åter varför finns du nästan konstant i mina tankar ? bort,bort,bort.!

Lite grymt idag när vi var hemma hos Siwert. Skrattat som tokar.. ligger ner på golvet, så kommer siwert ner o joinar oss.. alla tre på golvet o asgarvar :D Det är vad jag kallar underbart !:) o ett minne för livet.
Igår så hämtade Siwert oss vid tegelbnruket, jag sätter mig i baksäte som vanligt.. tycker att bilden är lite dåligt ljudisolerad så jag ser mig om vad som kan vara fel, o ja, fönstret var nervevat en bit, så jag veva upp det. Så när jag kliver ur bilen känner jag att jag är helt genomblöt i rumpan o fattar inte varför. tar av mig byxorna o luktar, hmm tvättmedel.. vafaaan.. Sandra går hem till siwert o frågar "Jaha, farmor, vad har du gjort idag då?".. o till svar får hon " Jaa, jag har varit upp till hofors o tvättat bilen på statiol" HAHAHA ! fy fan vad klockrent, då har alltså ruutan varit nervevad under den tiden o vattnet har kommit in i bilen !.. omg, så jag skrattade ! Helt klart gårdagens bästa.. När vi sen åker förbi statiol är tvätten avstängd, mohaha! undra varför ?

Ojojoj, idag har vi haft så många dagens bästa, så kan inte välja o kan inte skriva dem heller.. måste upplevas ! :D

Saknar er flickor ! Snart ses vii !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha vi är lätt bäst!

2006-12-29 @ 23:56:47
Postat av: sara

vem ä siwert?:P hahaha... hanverkar kööööng:D

2006-12-30 @ 00:12:43
Postat av: Anonym

Siwert är sandras farmor :D

2006-12-30 @ 14:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback