JulFika

Äntligen har jag fått träffa den efterlängtade KesO alias Sanna :) Det var så härligt. En tygnd lättade från mitt hjärta och nu känns det helt ok att vi inte ses på två veckor, detta kan jag leva på väldigt länge.
 Men längtar dock hur mkt som helst till SARA ! Min lilla festprissa, tsm är vi oslagbara .. Lika skönt o höra din röst igen.. ;D

Sanna o jag började dagen med att vandra i Falun, har hört att det ska vara bra där. jävla skitsnack. haha .. Gick i nästan varje affär o inte hittade ett skit, varken jag eller sanna. Så vi begav oss till Kupan, där var det väldigt mycket folk vill jag lova. Usch o fy . men de gick bra de med. Började med att äta en seafoodsallad, den var gooood. Satt o pratade lite o hade mys. Sen började jakten på kläder.. Affär efter affär, men inga kläder som passade.. tillslut hittade jag ett par mörka jeans som jag slog till med o en sjal. Ah, de var allt.. Sanna hittade ett linne o en sjal. de var allt på ca 5timmar shopping . Men hade jäklans trevligt.. Träffade Sannas bror Jonas o två av hans kompisar, sa dock inte så mkt.. ett hej bara .. hihi .. Tog ett underbart med ändå lite sorligt farväl mitt i kupan, men det gick bra .. haha .. Mamma kom p hämta mig sen åkte vi på max o käkade ett maxmål, för de behöver juh verkligen en annan.. men men .

Imorrn blir det valbo med Sändra, har inte träffat henne på väldigt länge känns de som.. din lilla sjukling! men imorrn ska vi ta igen lite förlorad tid :)

Folkan var hur kul som helst, eller ah nu ska vi inte överdriva.. men kul var det iaf . Träffade folk man annars inte träffar o pratar med. Det var kul !

Vad har jag gjort dig för att du ska ignorera mig ? Jag har bara försökt vara en vän men du vill inte känns de som.. tack, tycker jag ändå ställt upp mkt på dig . men är väl somvanligt , jag är vaaaan ! tack så mkt !

Nyår nästa ! hmm.. partyhatt on eller vaddå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback