Glaaad

kul att jag nyss skrev en relativt lång blogg, sen när jag uppdaterar så står de att jag inte är inloggad o allt försvinner . KUUUL ! men detta ska inte får förstöra min dag .. ohnej!

Började med att jag hade en konversation över msn med sara imorse, eller i förmiddags o igår också för den delen. Hon fick mig att inse hur mkt jag verkligen saknar er ! Nu vill jag ner till forshaga bara för att få träffa er. Två veckor där nere är inte så mkt ändå, jag har juh er vid min sida o då står jag ut med vad som helst!

Sen ringde Andreas på Team Sportia och frågade om jag hade lust att jobba torsdag-fredag, självklart ! även fast de var det två ända dagarna på lovet jag hade planerat saker, men dom är stryka nu. Måste ta chansen att jobba då jag får den. Ska bli så kuul ! :) Hoppas detta resulterar till extrajobb och sommarjobb, men de borde det redan ha gjort eftersom jag får hoppa in redan nu .. eller ? Aja. jag hoppade och skrattade av ren lycka då vi lade på ! ohh, de är så kul ! 9-18 imorrn .. ska bli gött o få komma iväg o få ngt att göra, slippa tänka o gå hemma så mkt .. Sändra är juh ändå inte hemma, o då finns de juh inte mkt att göra.

Senare gick jag upp till Farmor o hon bjöd somvanligt på lite eftermiddagsfika, de var gott med läsk,bullar o kakor ! Hej mitt nya liv ! som förövrigt skulle sätta igång i Januari ;)

När jag kom hem sprang jag ner till datorn, o såg att Marcus skrivit .... o fy vad glad jag blev :P Att du sen hade bilden jag såg på dig för första gången gjorde ju saken bara ännu roligare. Glömmer aldrig då jag såg det på msn.

Emelie : " Oh shiiit Sanna, vilken snygging ! Vem är det !?"
Sanna: "Öhm Emelie, det är min bror"

Att det senare resulterade till vad de gjorde var inget jag hade räknat med, men kul har de varit iaf .. Sms,Msn och träff , sen Sms, Msn o massa telefonsamtal o sen träff igen :D Har varit sjuktkul och lite utav ett äventyr ;)

Nu har jag precis avlagt ett telefonsamtal med sara, o jag känner mig 3kg lättare över hjärta o bröst ! tack för att du lyssnar och förstår mig. För de är precis vad du gör ! Du hittar orden jag söker för att förklara mina känslor o förklara hur jag känner, du fyller i dom ord som fattas precis med de ord jag sökte. Fattar inte hur du lyckas, men de måste betyda att vi är ganska lika ! :) Jag älskar dig så otroligt mkt för den du är och för att du tar dig tid att lyssna på mina värdsliga problem ! SMACK !

Nu vill jag att Sändra ska komma hem, buhuu ! de är så tråkigt här utan dig . o mamma är bara sur för att jag sitter vid datorn hela dagarna ;) tihi !

Jag har världens bästa bus på G ! passa er ;)


I feel her breath in my face
Her body close to me
Can?t look in her eyes
She's outta my league

Just a fool to believe
She got everything I need
She's like the wind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback