Hurtbulle.se

ojojoj, kan juh fetlova att denna dag varit den mest konditionskrävande dagen någonsin i mitt 17, snart 18åriga, liv.
Stavgången gick bra, men sjukt jobbigt. Skulle springa massa intervaller med stavarna o sen göra massa övningar.. Huuu ! men de gick o jag klarade mig till mål , även om de många ggr kändes som om jag skulle spy. Efter denna färd begav vi oss till matsalen där de bjöds på Korv med Mos, goooot :)

Efter lunchen så var de cykling i terräng som stod på schemat, med sega ben och mjölksyra i hela kroppen slängde vi oss på cyklarna för att bege oss upp återingen till SISU (motionsspår) . Sär finns det speciella stigar för mountinbikes, o dom spåren följde vi . Fy faaaan vad jobbigt de var. Trodde många gånger att jag skulle ge upp, men nej . Tog mig även på denna utflykt tillbaka till mål :D de var en skön känsla, men efter det var jag helt slut i hela kroppen o då var de dags för inlines.. Vi stapplade oss iväg, när vi kom till gettohot så kom vi på att vi ville ha stavarna med oss, de blir juh sån himla skillnad på träning, så vi vände o hämta dem.. sen åkte vi en vända o de var väldigt tungt, benen var som spaghetti och lungorna var som två sugrör.. helt slutkörd !
Efter detta var skoldagen slut ! och hem på mina spaghettiben giock jag o slängde mig i soffan o bara låg, de var så skönt.. tryckte i mig en banan o lite mat på det ... tar på krafterna o träna :P

Men de har varit en väldigt givade dag på många sätt iaf, känns gött att man rört på sig och att man fått ta vara på de helt underbara väder som "gud" gett oss .. Mumms !

Nu sitter jag i skolan, känner mig lite möör i kroppen, men inget emot vad jag kommer vara imorrn.. bävar mig för det.. Imorrn är de även streetdance på basen, men tror de är mest att stå o titta o sen prova några steg, ska nog gå bra .. haha ! Streetdance är så sjuuuuktkuuul !!

Städat in sommaren idag med, bytt gardiner o knäskurat golvet, kan juh säga att de behövdes ! så nu är de kul att komma hem till lägenheten igen !

nej, nu ska jag ge mej !

Hade gott !

Kommentarer
Postat av: Kursu

Låter hemskt jobbigt dedär emelie! men måste vara en sjuukt go känsla efteråt när du klarat allt och är helt slut! :)

Postat av: Robban

Jag tyckte det var jobbigt bara efter stavgången jag, så det var tur att vi inte hade allt på en dag.. :P Tur att du är så vältränad :) Och städat å allt åxå.. Är det ifall jag skulle komma förbi kanske ;P hehe

2007-04-17 @ 22:48:30
URL: http://r0bban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback