Jobb

Idag har jag varit på Team Sportia o extrajobbat lite, de kändes bra :) iofs som vilken praktikdag som helst, men ändå. Kul har jag haft o de är grymt o vara tillbaka på stället man verkligen trivs !

Sändra o jag har varit ute o hurtat i över 1timme idag, gick hela Torsåker o sen berglunds, o jävlar vilket tempo vi fick på.. Yeah! de var sköönt i den fina kvällssolen. Sen hit o kolla datorn lite, o där blev man juh kver.. nu har hon iaf gått hem o jag väntar på att Sanna ska ringa, göööt ! har inte pratat med henne på väldigt länge, söndags för att vara exakt !

PÅ msn pratar jag med Robban o Jessica, alltid lika trevligt :) o givande...

Forshaga på söndag, oh nooo ! men ska bli så sjukt härligt o träffa de på 7e igen, som jag längtat !

Luncha med syss imorrn, ohjaaaa ! Nu ska jag draaaaaaa !

Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Robban

Grymt kul att höra att du har fått jobba lite extra! :D Inte alla som får de.. Bara å kämpa på nu da så har du jobb i sommar vet du! Jag tycker också det är väldigt trevligt att snacka med dig Mli :D
Ska jag komma till Bruksgatan med röda mattan på söndag da? Om inte annat så ses vi på måndag får jag hoppas :) Keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback