Mycket givande dag

Idag, dagen som har varit jätterolig, ledsam och rolig igen..

Kom till praktiken, började med skorna som vanligt, städade lite osv.. Träffade Lena, (delägare), hon frågade hur de var med mig osv, pratade lite o hade trevligt.. Sen kommer Andreas o frågar mig om mitt mobilnummer, tror han är ute efter extra personal, en annan blev skitglad o har gott sådan hela dagen :P Imorrn är det dagen D, då jag ska fråga hur de blir i sommar, om han behöver nån att avlasta sig med.. ;) Hoppas o håller alla tummar ! Detta är ändå de jag gått o väntat på sedan nian, de är juh detta jag vill ! ohhh.. lyckliga Emelie ! Inte hoppas för mkt bara, men svårt o låta bli..

Ringde min älskade Sanna när jag gick till resecentrum vid arbetsdagens slut, vi pratade en massa, eller vi o vi, snarare jag pladdrar på somvanligt. stackarn får juh inte en syl i vädret när jag går igång.. Började prata om sommarn o Norge, då brast allt för Emelie, där satt jag ensam på ett stort resecentrum med sanna i andra änden på telefon o grät ! tårarna bara kom .. Usch, de är inte roligt .. jag förstår inte hur de ska gå för mig när de andra styr sina kosor ifrån forshaga o mig !  Jag vill inte !

Nu sitter jag hemma iaf, lyssnar på musik .. skräll ! Ska snart gå hem till Sandra , vi ska snacka lite .. jag behöver det !

Igår, de var underbart ! Fan vad kul jag hade framför datorn, längesedan ! Tack Mackan ;) Ser fram emot att träffa dig igen !

Nej, imorrn äre folkan, vet ej om jag ska gå eller inte .. 18år.. undra om man kommer in !? Går jag med Erica kanske, vad ska jag göra om jag inte kommer in.. Hmm ! Värt o funderas på !..

tackohejleverpastej


I just wanna die in your arms tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback