Ny vecka

Yees, då var de dax för en ny vecka igen, denna gång V.14 .. Blir en kort vecka eftersom de är röddag på fredag, betyder att man bara jobbat tom Torsdag :) Inte klagar man då iaf !

Igår hade jag de askalas kul. Tack Sandra :) Begav mig upp till Gästis vis 00.30, o jävlar vad roligt de var ! haha ! Mkt folk för att vara gästis också, de var kul o se! Yeah yeah, halv 4a var vi hemma hos mig iaf, gick o la oss o jag har aldrig frysit så mkt i hela mitt liv tror jag .. usch o fy ! men blev varm efetr att jag klätt på mig mkt varma kläder o la mig under överkastet igen eftersom jag är en gentleman o lät sandra ta täcket. :)

Vart ingen färg då jag slingade håret heller, suck.. jag som var laddad inför en radikal förändring, men nej. ser likadant ut som innan .. men men

Idag har jag varit ute hela dagen ihopp om att få lite färg i ansiktet, tror jag lyckats .. känns som de iaf .. men blir en solning imorrn på Princan med sandra ändå :) längtar

Nej , snart äre sängen som gäller om en annan ska orka upp o jobba imorrn!

Längtar till helgen , FF :) HELL YEAH !


Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och genomskinlig grå
blir jag
utan dina andetag

Kommentarer
Postat av: Robban

Jobba på!
Bara denna kortvecka på dig att visa hur bra du egentligen är.. Om du nu inte redan har visat dem de, för då är det bara att fortsätta jobba på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback