Roligt Roligt

Har haft grymt skoj på praktiken idag, Emma var tillbaka o tsm skrattar man juh hur mkt som helst. Gött att hon har samma humör som mig o Sandra ;) haha .. klocken har de varit idag iaf..

Stannade efter jobbet o solade med Sandra, gött.. kostade dockl 50kr eftersom jag var såå ivrrig med atts toppa i pengar att tiden inte hann bli 18 o happ hour börjat. men men , smällar man får ta ! Skönt var de iaf!
Sen efter de så gick vi till jensas o käka kebabrulle, mumma! de var mitt nya liv det ;) tihii.. Men gott var de.. Sen hem o ut på en liten promme, de var också mkt skönt..

Nu sitter jag o väntar ... väntar o väntar .. men kan vänta hur länge som helst på dig ;) haha !

Msn är kul o musik är bra !:)

Längtar till helgen , då är de FF :D

Saknar er på 7e, toook mycket ! men snart ses vi .. Iaf Jag o Sanna,Jag o Sara :) längtaaar ! KÄRLEK TILL ER <333


Du är borta över helgen för du
sa lite tid från varandra är vad vi behöver nu
Jag har rotat fram gamla bilder i jakt på ett minne från en förlorad tid och
längst ner i en kartong ligger vi på en strand på vår första semester
Du skrattar och kysser min hals
och jag minns varför jag föll för dig varför jag alltid föll för dig


Kommentarer
Postat av: Robban

Du värkar ha haft en skön dag idag :)
Sola, äta kebab och allt =D
Tack för ikväll!

Postat av: Lx

saknar dig emelie!!! hoppas du haft de kanon på prakitken nu, o att du får jobba där sen ;) håller alla tummar ja har för dig!!

2007-04-05 @ 09:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback