Samhällskunskap

yees, då har jag haft mer än en timmes samhällskunskap, vi ska jämnföra två likadana artiklar ur en morgontidning och en kvällstidning. Det är ganska svårt, jag har tagit om massakern i usa, hoppas den duger för vår käre lärare ! hittade inga andra likadana, hmm.. kanske jag som letar på fel ställe ? ajaaa..

Trött är jag och ont i huvudet har jag. bläää !

Igår så färgade jag håret mörkbrunt med ljusbruna slingor i mellanhåret, de blev faktiskt ganska bra :P eller skulle juh vara blonda, men har för mörkt hår så de blev ljusbruna, men lika bra blev det. I utväxten blev de dock jätteblont, men de är inget som syns.. hihi ! Nu är jag iaf nöjd! tack sara  för att du följde mina instruktioner, nu har du lärt dig nå nytt på köpet ;) haha!

var även på workout igår, de var givade.. en timmes aerobis o styrka.. precis vad man kropp behöver  :)

Nu snart är de dags för inlines och cykling på idrotten, tur att de är fint väder .. Sen efter lunch är de stavgång som gäller, är lite spänd inför det, treorna säger att de var sjukt jobbigt .. vi ska köra intervaller o sånt, inte bara gå med stavarna som tanter gör :P sen ska jag hem o ta de lugnt, börjat hårt denna vecka !

Imorrn är de dags för morgonpromme igen... gööttt !

Grattis Erica som fyller 20år idag ! tiden går så grymt fort .. usch, jag gillar det inte .. men men ..
Hoppas kortet kommer fram som jag skickat, skrev dock fel adress... =/ men men , tanken som räknas ;)

Nej, nu ska jag gå vidare o äta en banan innan idrottspasset, sen är de bara fullrulle ut på forshaga !

/ Emelie

Kommentarer
Postat av: Robban

Såg tyvärr inte dig på nära håll idag, men det blev säkert jättebra :) Bara det blev bättre än Saras händer efteråt så :P Såg att du var grym på inlines iaf :) Du har kommit igång rejält med träning sen du kom hit märker jag.. Tänk om jag kunde vara så duktig också.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback