Torsåker

mjeees, då var man på hemmaplanen igen ! känns skööönt... sitter hemma o lyssnar på lita musik nu o planerar lite inför sista april, kommer bli klocken !

Åkte hit igår med Sanna o Linda, kul bilresa, aboslut ! vad annars ? glass är gott !

Har jobbat på Team Sportia idag, de var kul och gick kanon. lite strul med kassorna dock, men de löste sig juh galant. Har fått en egen plats vid skoväggen ! yeah ! ska sten plugga alla skor som finns nu så jag kan sälja som sjutton senare i sommar ! :) Sommaren kommer bli klocken ... 5-7veckors jobb på Team Sportia, kan juh knappast bli bättre.. Hejdå ica !

jag vill juh kunna prata med dig, jag vill att vi ska kunna träffas , jag vill så mycket ! igår fick jag iaf klart för mig att de kankse inte var mitt fel att de blev som de blev. Men mycket.  viste inte hur jag skulle agera eller säga, vet juh inte hur mkt du vill.. vill du ens prata med mig ?

Aja, nu är de hembakad pizza på menyn ! mumms !

Jag älskar Sara o Sanna, vad vorde jag utan er ? saknar er väldigt mycket just nu . men måste vänja mig att vara utan er, för efter sommaren kommer de bli så tomt o ensamt. inga skratt på 7e, inga bus på 7e, aldrig mera 7e !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback