Bulgarien närmar sig

med stormsteg, vad fort tiden går ! men den gör juh de när man har roligt sägs de, frågan är om jag har de så jävla roligt ?

Men fan vad jag längtar till Sunny Beach, oj ojoj ! Vad roligt vi ska ha de, o där kan jag lova att tiden kommer gå fort.. Får verkligen passa på att njuta. :) Bara ligga i solen, njuta o dricka massa goda drinkar på balkongen o på stranden, shoppa massa billiga kopior ;) o sen på kvällen ta massa krogrundor :P kan juh knappast bli bättre.. 
Sanna,Sanna o Sanna, snart får vi äntligen ses o vi ska ha de så mycigt hemma hos dig innan resan, du, jag o Emma :) Tjiohooo

Sista veckan på jobbet nu också, känns både bra o dåligt.. ska bli grymt skönt med ledighet, men sen skulle jag juh vilja tillbaka till arbetskamraterna, inte jobbet dock :P hehe

Ska bli gött o komma ner till fif också, längtar till min lägenhet :) mumms.. men när man är där nere kommer jag inget hellre än att vilja åka hem, massa minnen i forshaga o första tiden kommer vara helvetisk, jag känner de på mig. Men bara att bita ihop o göra de bsäta av situationen, jag är knappast den ända som känt o varit med om detta..

Bäst just nu . Bryan Greenberg - Someday



I'll travel night just to see your face
The way you touch, the way you taste.
Even if only for a day
Coz I'll come back to you someday

I'll speak the truth, it's all I know
As your tears fall to the snow
We both know, tonight that I can't stay
But I'll come back to you someday

Kommentarer
Postat av: robban

Hej Emelie! Jag har nyss kommit hem från jobbet nu :) Dert är kanon här nere på kusten och imorrn är det min sista dag på Sportshopen... Jag stannar dock till på måndag så Sophie kan åka med hem. (Jag hinner även gå på Timbuktu på söndag då ;))
Sen får jag väl kika förbi fif någong gång om jag får tid i höst, hopas på det. Hörde att du skulle på Lasse i Karlstad.. Funderar på det jag med. Vore kul =)
Ha det så skönt i Bulgarien nu Emelie! Hoppas vi ses snart.. Kram :)

Postat av: säääääna :)

Hooolygusch :) Vilken jävla helg och kommande 8 dagar som väntar sen då .. snart drar vi brudar :) Snoret följer nog också med, verkar inte bli kvitt det.. men jääjä, dumpar de i nån söppel sen ;) Jobb nu, inte mååånga dar kvar holyshit!

2007-08-12 @ 15:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback