Fredag

Mmm, idag är det fredagen den 21 december, tiden går fort. Snart är det nytt år o allt ... ihhh, studenten närmar sig ;P

Har jobbat iaf, de har varit kul, men tiden står juh iprincip stilla när man början 14.00 , skti seegt! men men .. imorrn börjar jag kl 09.00 o jobbar ända till 19.00, så de lär juh va lite mer drag tycker jag .. Kanske tillomed får sätta på sig den gamlegoda tomteluvan som alltid brukar komma fram i dessa juletider :) haha!
Fick en glad överraskning idag när Björn Pöpke kom in o handla en cola, kändes hur weird som helst att träffa han på mitt ica i mitt torsåker, annars är de juh i Forshaga o nu på senare tid inte alls.. men de var kul iaf =)

Nu sitter jag här igen iaf, taggar till juldagen! ska snart gå o lägga mig också, men först ska sandra komma hit en sväng, då vi ska planera juldagen en snabbis. lär juh gå relativt fort ändå!

God damn vad jag önskar att du var här nu! helt sjuuuuuukt ...

hualigen, måste mååla naglarna igen också, eller så fyller jag bara i dom :P Fuskar lite ... hihi, buuusigt!

Alkohol - Yeah
Drogs - Uhhh

Nejfy vad jag längtar nu ....

åh, nu kom låten också, den som man får en liten klump imagen av varje ggr man hör för den väcker så mycket känslor inom en. Önskar att allt sett annorlunda ut för oss, eller mer för dig såklart!

"Även om de kan bli jobbigt ibland, så står jag bredvid dig och håller din hand"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback