Idolfinal

Japp, sitter hemma hos Sändra nu och vi har precis kollat på Idolfinalen, hejja Marie Picasso! fast egentligen håller jag på Daniel, men eftersom han lämnade tävlingen för ett tagsedan så blev de Marie, o hon vann även :) kul kul. Men hon var helt klart bäst! absolut...

Igår anlände jag till Torsåker, väldigt skönt o vara hemma.. har iofs inte varit hemma i huset så mkt, men de fungerar de med. Sändra är prio ett just nu denna helg :) 

Jaa, blev juh en lung kväll , men skönt de med.. men hade velat åka in till S-viken o kollat lite, men men .. imorrn blir de lite fest iaf :) Kommer bli kanon, vet dock inte vart vi styr, men de visar och löser sig.

Först blir de valbo o hämta min dator, hoppas den är hel o ren nu ! Varit på service nu i två månader prick imorrn, o de suger. Hoppas på att hitta något snyggt linne till kvällen också, får se hur de blir med den saken.

Har varit o hälsat på farmor idag också, de var mys som alltid =) Fick lite fika o vi pratade massa strunt! I love my grandmother ! <3

Snart blir det sängen iaf, blev inte så många timmar sovda inatt, mest prata massa i telen, men de var mys det med kan jag lova =D

Längtar till imorrn!  Du & Jag Sändra, Du & Jag =) Always and forever...

Tänker på diig grymt mkt ! Pusspusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback