Jullov!

Japp, då var de jullov och jag känner mig inte motiverad för fem öre. Helt nere idag, vad är det här ?

Är i Torsåker nu iaf, mkt tankar som flyger runt, men imorrn fram till söndag är det jobb som gäller, massa jobb också :) De ska bli kul o komma tillbaka bakom kassan på ica o träffa allt underbart folk som torsåker består av :) hihi..

Idag har jag varit med systrarna inne i Sandviken o valbo, gjorde klart inför juldagen o köpte julisar till mamma o pappa, blev mkt utgifter.. jag som fick pengar igår, typ 1061, nu har jag 300kr kvar =/ men då ligger jag ute med 150, men vad är de ? bara för att man fick bjuda erica på mat, suck!  hatar att handla o göra av med pengar, hoppas pappa bjuder på folkanbiljetten iaf :) vette katten hur jag ska kunna betala tillbaka den annars... hade 300 som jag skulle ha till juldagen, men lära juh fylla på busskortet med 100 sen la jag ut 125kr på en julklapp som mamma skulle ha, sen var dom slut .... åhh ångest !

aja, gott o jobba somsagt.. men massa utgifter nu .. måste betla skolkatalog, plus att jag inte har skickat in skolkorterna än, så har fått en påminnelseavgift på dom på 50 kr =/  buhuuuuuu! sen mobilräkningen på 250 =/ hur fan ska jag lyckas med detta ? ... ÅHHHHHHHH!!!!!

Hatar dessa tider... blääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback