PISSPOTTA!

Teknikens under, jag säger då det.. Fan, man blir inte förvånad alls.....
På juldagens natt så tappade jag min NYA mobil i toaletten ! Jävla pisspotta,klantarsel,loser,shiethead, ja de finns många ord som passar in!  Nu håller den sakta men säkert på att rasa samman.... den fungerar, men vissa knappar vill inte alls vara med, så jag kan inte skriva sms eftersom fyrkant inte vill vara med längre o då kan man inte göra mellanslag =/ Åhh, jag har sån ångest!
Vaknade på morgonen av att jag såg en bild framför mig hur någon tappar en mobil i toaletten, kollade på min o jag självklart var den inte med i matchen, den var helt vit i displayen o när jag gick upp med den till pappa så han fick öppna batteriluckan så rann de massa vatten ur de :( jag är så less på mig själv!!!!

Men annars var vääl kvällen trevlig, skräll att minnet sviker alltför många ggr! Kommer knappt ihåg ngt! Fyfaaaan vad besviken jag är på mig själv! Jävla shiethead!

Jobbat som en took också, bara hela dagart, men de ger en fin utdelning sen så jag kan köpa en ny mobil! bajs!
Men nu är jag ledig fram till onsdag o de är skönt, sen jobbar jag bara den dagen..

bär iväg ner till forshaga igen måndag den 7e, då skjussar far min ner mig :) Så snällt..

nu tänker jag sluta skriva här för dagen.

Bajs!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback