At schoool

Sitter i skolan nu, datasalen i höggsta hugg, den är full av massa sporthandels2or och några få viltettor. En del sitter på efterfesten, andra på jippie och spelar minigolf eller nå annat spel, resterande sitter och arbetar med Laborationsrapporten som ska göras till idrotten. Jag, jag sitter  däremot o bloggar, är nog den ända som prioriterar det . Känns vikigt eftersom det är såpass många som läser och intresserar sig av mitt ointressanta liv.

Idag är det längdskidor på TPT som gäller. Vet hur det gick förra veckan så nu har jag en aning om vad jag har att se fram emot. Jag har endel tankar, tankar som Sara skulle nog säga är värdsliga och inte stämmer. Men jag vet att dom stämmer vilket känns väldigt tråkigt, men nån måste vara sämst, så är det. Frågan är varför det alltid måste vara jag. Är det inte på fotboll,innebandy,skidor,skridskor,volleyboll,
aerobic osv så är det svenska,engelska,matte,småföretagnade och Samhällskunskap. men det är väl bara att bita i det sura äpplet och bjuda på sig själv lite. Nån måste somsagt vara sämst också. Även fast jag presterar mitt bästa, så resulterar det iaf till ett dålig resultat om man jämnför med alla andra. och nu kommer jag få höra " Du tävlar bara mot dig själv, och ska bara jämnföra dig med dig själv", jo men visst . Hur många gör det egentligen ? inte en själ...

Sms:en av dig värmer absolut mest. speciellt när du skriver att du saknar mig och vill träffa mig ! Jag längtar väldigt mycket till Apu:n och påsklovet, för det är då vi kommer att träffas igen. Nedräkning tills att du kommer tillbaka till sverige ;) det natursköna sverige, som jag vet att du längtat tillbaka hit .
Du är mer än välkommen !:D Ingen kmr vara gladare än jag ..

Idag blir det plugga igen, måste ta mig i kragen nu ! Sara ska på musikal, så då kankse de blir att man pluggar mer än en timme. måste måste måste ... disiplin var de ja ...
 
Längtar till helgen ... skoldans on !:)  kmr nog en till blogg senare ..... wait and seee !

Kommentarer
Postat av: sara

jo du vet precis vad jag tycker om värdsliga saker osv.. emelie de spelar ingen roll vilket resultat man får, bara man har försökt! å du försöker, på allt! de gör inte jag, och de beundrar jag dej för! ÄLSKAR DEJ! du ä tametusan bääääääääst! thihi! :)

2007-02-06 @ 15:17:52
Postat av: Robban

Håller helt och hållet med Sara.. smart tjej hon ;) Men jag tror faktiskt inte att du är sämst på allting, om ens på något.
Lycka till med skidåkningen :D
Å det är klart vi är intresserade av ditt (o)intressanta liv ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback