Bajs cp skit

Ohh, tror jag dampar ihop totalt, nu krånglar min mobil igen. Kan inte trycka på vissa knappar o så. kan tyvärr inte skriva sms eftersom 2an,6an o 9an inte fungerar ! bajstelefon ! köp aldrig en Sony Ericsson w710i. Har precis fått tillbaka den från lagningen, så pajjar den igen .. blir så trött . Ska kräva en helt ny mobil , en annan mobil.

Fan, egentligen måste jag plugga. men hittar inte insperationen, blir fett IG på bägge proven imorrn o jag bryr mig inte .. usch ! tragiskt.  har inte ens öppnat boken till svenskan än, mer än på lektionerna .. baaaaajs ! o naturkunskapen kan juh bara dra åt helvete !

Vill bara boooort nu ! bort från forshaga men inte till torsåker heller, inte nu .. komma bort från allt bara, hämta nya tag..

hem o grina nästa !!!!! orkar inge mer nu ....

Kommentarer
Postat av: Robban

Jävla skittelefon de där du.. nu har jag ingen som svarar på mina sms ju ;P
Men Emelie, inte kan du få IG.. Ska jag komma och hjälpa dig att plugga kanske? Eller om du har tröttnat på Forshaga så kan ju du komma hit ;)Lagomt seriöst här vettu :P Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback