Home sweet Home

Nu är jag äntligen hemma i Torsåker, känns riktigt skönt. Tog sin tid o komma hem, men efter 4timmar var vi hemma på ängsvägen o maten stod färdig på bordet så de var bara att hugga in :) Hamburgare m pommes, en klassiker. men gött var det iaf . Kollade på lite "Så ska de låta" o "lets dance" med mamma, sen kom Sändra hit .. Härligt o se henne igen ! som man har längat!

Imorrn är de mkt som ska göras, först hämta min egna mobil :) hur gött ska inte de blir då.. ojojoj.. sen vidare ner till ishallen o kolla på hockey, sen till storvik o kolla på IB, vidare till Lappens o träffa Erica sen är de middag o hårfärgning med Sändra, o till sist är de skoldans o fest som gäller ! ohh, taggad till tusen ! Ska bli kul o få se lite gamla ansikten igen.

På söndag vet jag inte om de blir tillbaka till forshaga eller om jag blir kvar en extra dag, beror på vad mamma tycker.. vill åka tillbaka på måndag :) men vi får se helt enkelt.

Tänker på dig Marcus, längtar tills du kommer hem. ;D

Sitter på msn nu, härligt med egen dator slipper man snylta på sara hela tiden . haha ..

Åh, inte dåligt glad man blev på lunchen då. fick min efterlängtade Borat film av Robban, hur snäll är inte han då? tack så hemskt mkt !!!!

vet inte alls.... chansa eller inte ?!

Kommentarer
Postat av: Robban

Blir en spännande helg för dig tror jag :D Var kvar till på måndg du.. Fast jag kommer ju sakna dig i skolan i och för sig ;)
Jag är ju bara snäll för att du ska stå i cafterian under vår praktik :P Annars är jag skitelak..
Ha det gött! puss

Postat av: sara

haha de va inte sån falrir överrsaskning va ;) höhöö.. ska vi dra tebax på månda lr, de vore jäkligt gött ;D ha så kul ikväll vännen, de äru värd=) PÖSSSSS

2007-02-10 @ 11:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback