Sportlov

Idag börjar de omtalade och efterlängtade lovet . Blev väckt för en timme sedan, har fått tre sms av sandra, tjat mamma ;P hehe .. vad ska man ta o hitta på då ? Vill inte sitta hemma o inte göra något heller, de är inge kul . men vad kan man göra utan pengar ? hmmm ... Baka kladdkaka som mamma står för? jag vill träffa folk, är de ingen innebandy match ? neh .. offcourse not, är juh måndag ! dahhh !

Igår blev det inte alltför mkt gjort iaf, satt vid datorn typ hela dagen förutom då jag kollade på lite av bingolotto, slumra även till där, sen blev de One tree hill, me like ;) Jag o sandra satt o grät ikapp.. hehe .. Lucas, du kan inte gå o dö nu ! Kämpa på med hjärtat! you can do it !

Jag vill shoppa nya kläder till lördag, men för vems pengar ? kan juh glömma att jag får ngt av mammie o pappie. redan fått tillräckligt om man säger så kankse.

hade man haft nåra ärenden att utträtta skulle man kunna göra de, men nu har jag juh inte ens de.. haha .. vad blire, som vår käre alldeles egna Per Leandersson skulle säga ! ;)

Jävligt skönt är en sak iaf, saknar inte forshaga ! inte ett dugg ! skönt o vara 30mil ifrån skolan o den skiten! Längtar till min APU, vara på hemmaplan i 3veckor, jobba på teamsportia i 2 och lov 1 vecka.. kan inte bli bättre..

När jag blir stor så ska jag uppfinna något för Torsåker och dess ungdomar, något som alla tycker är kul och vill hålla på med.. Kanske ett gym, en fritidsgård med massor av roliga aktiviteter osv. Värt o funderas på ! Torsåker är juh ett ställe med karaktär, måste bara in lite småsaker i samhället !:)

jag vill ha sms, betydelsefulla sms . Har en känsla, en känsla som inte är rolig. Men samtidigt, vart finns mina känslor ? vet knappt själv vart jag står .

Vill bara åka utomlands nu, bara bort o bli brun, ha mysigt o dricka fina drinkar .. dansa losss! :) gasch ! ge mig !

Nu har den kommit, tack gud ! blev lite orolig där ett tag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback