We


We Jag o Sändra är oslagbara :)

Igår var de skoldans, förfesten var grym. Entrecoe med Pommes o Cider .. mumms. Stereon på högsta och dansen var igån vid 21 . Taxin kom 22 o då styrde vi Hofors, upp till flickorna, sjöng kareoke,drack massa gott o dansade.. 23 blev de folkan o skoldans, lite men bara roligt folk. Dansade hela kvällen, träffade fina flickor . Hem kl 02.15, styrde siwert  sen telefonsamtal till Robban, han var påväg till kil. Pratade ett tag, mkt trevligt :) Sen blev de sooova.. Vaknade imorse av att de kändes som om jag satt i en karusell, virvelvinden typ. Sändra ringde o förklara hur skit hon mådde, lilla tjejen då ! En annan är pigg som en nötkärna o ska snart börja fixa iordning sig. Blir hofors snart. 

Lagt ut bilder på http://xem3liex.bilddagboken.se , tror de är den sidan :) från klassfest,sexparty o andra bilder .. enjoy them !

Imorrn är de tillbaka till Forshaga som gäller, skola o massor av prov .. :S inte pluggat till mer än ett o har 4st denna vecka .. opps !

Ont i nacke o rygg, sendrag typ jämt.. gasch ! 

Musiken är det bästa jag vet !  o hur kul är de inte o ha min telefon igen .. GRYMT ! 

Kommentarer
Postat av: sara

tänkte bara säga att ja älskar dej :)

2007-02-11 @ 21:10:18
Postat av: Robban

Hade visst missat detta inlägget, men det var nog för att jag var på rally å så trött denna dag...
Men det var otroligt kul att du ringde mitt i natten när du skulle gå och lägga dig och jag skulle åka iväg :D kul kul :) Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback