Blandade känslor

Nu är de snart dags för hemfärd, och som jag har längtat.Finns inte ord. Men nu när stunden snart är kommen, är det lite jobbigt faktiskt. Har haft ett underbart lov med Sändra o resterande som förgyllt mina dagar här på hemmaplanen. Hur mkt man än vill tillbaka till Forshaga så är det ändå jobbigt o bara åka ifrån allt hemma. Sändra, vi har haft en oförglömlig tid. Du vet att jag älskar dig så fruktansvärt mkt. Vad vore en ledighet utan dig ? inte densamma. men nu är de återigen dags o styra sin kosa tillbaka till forshaga, till mina underbara vänner därnere. Men först så ska jag hem på en snabbvisit till Sanna i Gagnef . ohjaa.. Det ska bli kul, ska äntligen få träffa hennes border Marcus som har förgyllt min julhelg med massor av roliga sms o som suttit o pratat med mig på msn dom nätter jag inte kunnat sova :P

På tisdag skulle Lx komma.. JAA ! och även Sara om jag inte minns fel. ? Ska bli sjukt kul att få träffa er igen. Vi har en del att prata om ;) haha ..

Tänker mkt på gårdagen, den var underbar! verkligen.. cant stop thinking about it. Ända sen sommaren 2005 har du på ett eller annat vis funnits i mina tankar. im glad that you are a part of my life. Du vet vad jag tycker och tänker. !

Jaa, nedräkning nästan. de som gör mest ont är att jag kanske inte får säga hejdå till sändra. och för den delen inte till dig heller. men hoppet finns om att du kommer in på msn ikväll.. Jag väntar. . . . .

Sändra, du har en sådan stor betydelse i mitt liv. Jag älskar dig och våra stunder tillsammans är som Khirsti skulle säga, "ett halelulija moment" . :D När jag tänker på dig så kommer direkt sommaren 2006 upp, men nu har vi upplevt många nya äventyr o minnen.. Statiol,hundtricket,checkabrax,strumpeldningen,skeden,siwert :D o mkt mkt mer . haha .. de är så klockrent ! thank you!

Tiden i Torsåker kankse inte är så rolig utan sändra, men när hon är här så vill man inget hellre än stanna!

Jag tycker om dig, de gör jag verkligen! kan dock inte sätta fingret på hur mycket. men mkt är det. Du är en underbar person, och det vet du. Blir så glad av blotta tanken på dig. :D

Nu ska jag kika runt lite .. tar nog ett tag till nästa blogg.. men jag älskar er !:D

Kommentarer
Postat av: Robban

Du är hjärtligt välkommen till Värmland igen! :D
Vi väntar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback