Chanser

jag blir så trött på det här. Du har haft hur många chanser som helst att berätta hur du känner , och nu när jag bestämt mig för att gå vidare och känslorna är nästintill borta så kommer du med kärleksförklaringar. Jag har inte varit annat än ärlig mot dig, allt jag sagt har jag menat. men vissa saker kankse inte borde ha kommit fram. Förlåt om jag gav dig föhoppnigar, men jag sa senast häromdagen hur allt låg till o hur jag vela ha det. men kan bara säga, "hej o välkommen till min värld" , nu kanske du vet hur jag mådde o kände mig när det var du som velade och dissade mig .. Jag kommer aldrig att dissa dig, vill vara din vän. finnas vid din sida, som vän o inget mer. Förlåt!

Borde verkligen inföskaffa mig ett alkolås på mobilen, som numera är sönder också =/ paniiiiik! den fungerar inte alls, tre veckor gamal är den. blir så trött... nu fungerar varken tv eller mobil ! hur ska jag överleva ? Mitt liv finns juh i den där mobilen !!!

Igår blev de fest, de var riktigt kul.. Började med Sexparty hos becca, skitkul o lärorikt ;P alla köpte nog produkter för 400kr, minst ! haha..intressant ! Sen drog de in på Arena o jag drog vidare till getttot o möte upp pernilla o dom, sen gick jag till kex, trevligt.. sen vidare upp till Ellie o Gotland, där var de lite flk o telefonen gick i ett . nästa ggr lämnar jag nog den hemma... blir nog bäst så !

Nu har jag o Sara nyss haft den mest romantiska middagen någonsin.. för min del iaf. Potatisklyftor,fläskfile,vitlöksbröd o alkoholfri skumpa :D Så myysigt ! snart är de dax för efterrätt, då blir det brownie med mintsmak :D mumms... sara bakar för fullt.. ska ut o hjälpa henne !

Tack o hej för mig !

Kommentarer
Postat av: Robban

Hoppas du hade det kul igår :) och idag åxå för den delen :D Där skulle man vart med, men då hade jag ju förstört det romantiska för er ;P
Gamla lussebullar duger gott åt mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback