FAN !

Jag hatar detta .. Varför just jag ? varför måste just jag drabbas av nå jävla fel jämt för.. Vill inte ha de såhär, vill inte ! Jag gör allt jag kan, men får inget tillbaka, ser ut som ett jävla helvete i ansikte pga dessa jävla acneutslag ! Vågar inte ens visa mig utanför dörren utan en massa smink o skit. hatar det. Kan inte ens se mig själv i spegeln mer. då är de illa ! Vad fan ska jag göra ? kommer juh ta hur lång tid som helst innan jag får bort dem. Måste först ha ett sjuhelvetes bra solarium o sen sola 100ggr innan resultatet kommer. ! helvetesjävlaskit ! gråten är nära hela tiden.. vill inte se ut så här, FÖRSVINN! jag har inte gjort ett skit för att förtjäna dessa acneproblem.. inte ett skit ! men nån måste juh få alla fel också..
O det har juh blivit jag . tack !
Hur fan ska jag våga träffa Marcus då? o Kasper ? hell.....

Kommentarer
Postat av: Robban

Det är synd om dig Emelie. Men ibland har man oflyt :(
Jag har i och för sig inte varit så mycket med dig, men så många fel tror jag inte att du har. Jag har då inte sett något :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback