Kärleken

är något jag inte vet så mkt om just nu. både på gott o ont. har en känsla i kroppen, den kommer bara fram då jag tänker på dig, Denna känsla är mkt speciell, men jag kan inte sätta fingret på vad de är för känsla. men med tiden så får jag nog reda på det.

har precis kommit hem från gymmet nu, var där med sara en snabbis,bättre än inget alls.. körde lite armar o sen magövningar här hemma . Käkade världens godaste kycklingsallad idag också, mumms.. fler sånna åt folket !

Ikväll blir de lugnt.. oj såg nu att klockan var ganska mkt . läggdax snart

helgen då. jo i fredags var de överraskningsfest för Becca, de var trevligt.. blev lite lekar o en del alldeles för berusade människor, jag tog de luungt.. åkte med in till stan, träffade Bladh,Elias o Nyman med Sanna o linda, åkte hem hit igen o då kom Kil. Sen gick jag o mötte Dyngen o hon var verkligen, ja DYNG.. men vem förväntar sig annat av vår alldeles egna lilla prinsessa sara ?! ;) haha .. Go du vännen !

imorrn är de prick en månad kvar tills jag ska hem till Torsåker o Sportlov .. Längtar till Sandra, vi är juh somsagt bäst ! :D:D fick just nu veta att de ev är skoldans den 3:e , kmr nog hem till den :D Vore juh toppen ! typ som Mcflurry m chokladsås ;P eller hur sandra !? haha

Nu ska jag draa ! hejsvejs...

TÄNKER PÅ DIG!

Kommentarer
Postat av: sara

1 månad bara.. usch va tiden går..

2007-01-23 @ 15:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback