PANIIIK !

vet verkligen inte vart jag ska ta vägen förtillfället ! min mobil är trasig o nu har jag ingen sådan mer. måste gå utan nu i minst 2dagar, hur fan ska mitt liv sluta ? allt finns i mobilen... vännerna, familjen o såklart Marcus.. dig pratar jag juh bara med över telefonen eftersom du är i Kosovo .. helvete !!

åkt längdskidor idag förövrigt !. haha .. aldrig skrattat så mkt känns de som .. fy faaan.. låg mer i snön än stod på skidorna !  ramlade konstant hela tiden .. haha .. vet vem som vinner tävlingen "flest blåmärken vinner" imorrn iaf .. Emelie Jönsson!

nej, livet känns förjävkligt just nu .. nu är de bara att dränka sorgerna som gäller.. pontis 18års fest! :) som vi alla i klassen längtat !

BAJS HELVETE SKIIIT !

Kommentarer
Postat av: Robban

Nu kanske jag slipper få sms på lektionen iaf ;P
Nä, men det är lite komiskt att både din å Saras telefoner blev konstiga och det var roligt att förmedla era budskap ;)
Synd att man inte får låna skidor, annars hade det blivit ut å åka :)
Jag kan ju vara domare och räkna alla blåmärken imorrn da :P
Ta det lugnt ikväll nu så du inte blir hemskickad från skolan imorgon ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback