Bluegrassfestival

Idag är det den 7 juli, endast 13dagar kvar till min födelsedag. :) yej !

Igår blev det jobb o sen gästis, nyktert. blev bjuden på någon cider o en mintu, men det räckte, skulle ändå upp o jobba. Men de var trevligt :) Allt folk gick typ vid 00.00 men vi ungdomar var kvar o satt o pratade. Ah, sånna stunder uppskattas, de är gött o träffa lite nytt o gammalt folk .. helt klart!

Idag har jag jobbat, 10-14, har varit lite folk faktiskt ! Kors i taket ! annars är de uh öken i butiken som vi brukar säga.. o då är de inte roligt att jobba vill jag lova. men bara bita sig igenom dagarna. lär juh inte bli bättre.

Ikväll är de Bluegrass som gäller :) hihi .. öltält o allt, i lilla torsåker , ja då har man slagit på sotrt vill jag lova. haha  Såg ut o vara mkt folk vid logen när jag kom från jobbet iaf, o de bådar juh alltid gött spec när de är de väder dom är. Sandra slutar inte förrns 17, o är inte hemma förrns vid 19.. blääää  ! vad ska man göra tills dess liksom ? jag vill juh börja nu , gå ner o lyssna på lite musik, men inte kul o gå själv..

Aja, det är iaf lite bättre än sist.. men knappast bra! saknaden är stoooor o jag älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback