Livet på toppen !

För varje dag som går, är de en dag närmare allt roligt som kommer att ske, men även slutet på allt roligt som varit. Kan inte säga att sommaren varit som man förväntade sig, sommaren2006 var för bra för att denna skulle bli lika. Men roligt har jag haft det, o än är de juh inte slut.. Det sägs juh att de bästa spar man till sist, o jag tror fan det . Närmasta helgerna kommer blr så sjukt roliga, o bra :) Men längta ska man inte göra.. nej, de går så fort ändå.

Men idag känner jag mig på topp, en rolig dag på jobbet. ojojoj! Jag o Susanne har inte gjort annat än pratat en massa killar :D haha , o lika roligt varje ggr.. ser verkligen fram emot morgondagen på jobbet !  Har gått riktigt smärtfritt idag, inte gjort spec mkt.. kanske därför. Sen när man kom hem gick man upp till macken o träffade Peter, de gjorde juh saken knappast värre ;) tvärtom .. ojojoj, vilken kille.. haha!aja, kul som satan var det iaf . Thank you!

Åhh, jag längtar till helgen.. då är de Brännbollen :) o sen är man juh ledig fre-söndag också :) Damn vad nice.. går inte att beskriva. Sen är de bara en veckas jobb kvar .. YES ! 

Snart är det Gagnef o Borlänge också.. träffa o bo hemma hos den bästa familjen :) åh, de ska bli så kul.. Åka till borlänge o shoppa o sedan krogen, sen blir de bulgarien ! Åh Sanna, du förstår inte hur mkt jag längtar .. Spritter i kroppen då jag tänker på det. haha! SANT!  Vi kommer ha de så roligt. Damn!  

Nej, nu kanske man ska sova en sväng... Drömma lite goa drömmar ;) hehe .. Jobb imorn!

See you !

O Sara, jag älskar dig så fruktansvärt mkt .. Du är sååå Saknad ! Hoppas de blir krfätskiva :)

Kommentarer
Postat av: sara

de blir ingen kräftskiva :(

2007-07-31 @ 09:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback