Snart morgondag

Mm, nu är det nära .. Dagen d, som man längtat till i nästan ett år o nu när den är kommen så känner jag ingen längtan nå mer . hmm .. men kul ska det bli iaf, skönt o äntligen vara 18 : ) Kunna göra lite mer som man vill, bestämma lite över sig själv, få mer ansvar och få lite mer frihet ! Me like. Ska blir gött o bara kunna sätta sig på någon uteservering i en fin liten stad o ta en cider, eller äntligen bli bjuden av mamma hemma till middagen en fredagkväll.. Att på julafton kunna tillsammans med släkten ta en snaps till sillen . De är sådanna saker jag kommer uppskatta i början av min tid som artonåring. Krogen, ja men visst, absolut, hur kul som helst ! men de har man upplevt, o så spec är det inte , men kuuul :D

Ska jobba till 17.00 imorrn, få sluta en timme tidigare för att jag ska hinna hem o fixa lite innan släkten kommer på kalas. Snällt tycker jag! : )  Då blir de middag o lite annat som min käre mor ar planerat.. Sen styr vi krogen, vet ej om de blir Karmha eller likande.. de visar sig . Jobb på lördag iaf =/ inte lika kul, men ska väl gå ann..

Bästa present vore om mina älskade vänner Sara,Sanna o Linda kunde komma hit o fira min dag tillsammans med mig. Men vi får ta igen det senare tjejer. : ) Med Sara blir de juh ev kräftskiva o gbg i augusti o med sanna blir det Kupan och krogen den 18e, sen är man där ända till bulgarien styrs den 21a :D Ohjaaa vad jag längtar! Två veckor tillsammans Sanna, kan juh knappast blir bättre än så.

Nej, nu är de snart duschen som styrs o sedan sängen..

Frulle på sängen imorrn ? I wish .. Vill verkligen ha en ny digitalkamera... HOPPPAS :D

Jaja, jag skriver väl kanske en rad imorrn :P

annars ... GRATTIS TILL MIG SJÄLV EN NATT I FÖRSKOTT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback