Sommarlov

Yees, nu är det äntligen sommarlov :) Som jag har längtat ...

Hade avslutning med klassen i torsdags, beachvolley o korvgrillning, pretty mysigt faktiskt ! Fick även ett praktikstipendium från Team Sportia =) Yeeeej, grattis Emelie !  Trodde jag aldrig .. Åkte hem från forshaga i torsdagskväll o jävlar vad lång bilresan var ! Puh ! trodde vi aldrig skulle komma hem . Stannade på max o käkade lite, sen fortsatte vi vår färd mot det underbara Torsåker . Kom hem vid halv 1 o då begav jag mig till Sändra, tog en liten prommis o sen var det sängen som gällde.

Bessmerfesten kunde inte ha blivit en bättre start på den sommaren som förhoppningsvis kommer bli den bästa. Ojojoj vad roligt jag haft det. Började med förfest hemma hos mig i fredags, jag,pernilla,rickard o Sandra :) niceee ! Styrde buss till Hofors klockan 22, letade oss till Marie där det var lite vackert folk ;) haha ! Umgicks,drack o blev dynga . Ringde taxi som hämtade oss vid 00.00, styrde bruket o öltält :) Yeeeees ! Dansade o dansade lite till med Erica o Danne, kul kul ! Blev hämtad av mamma vid 3tiden, langooooos ! blev dock ingen langos, var för lång kö. =/

Igår var det jobb som gällde i högsta hugg ! Vaknade av att telefon ringer " Ska du sova över första dagen på jobbet ?" ojoj, klockan var 08.50 o bussen gick 09.15, stressa ! Sandra kom förbi o sen åkte vi till bussen. Hann med lite marginal . Jobbade 10-15 , gick väldigt bra . men visst kändes de i kroppen att man vart ut kvällen innan . Fick lära mig kassan :) Goooodie !  Hem från jobbet, börja tagga till mer fest . Öppna vinarn kl 20.00 då sandra kom,  hoppade lite studsmatta innan vi åkte upp till Hofors o ännu en gång Marie ;P  Påväg upp till Hofors möter vi en mopedist som kvaddar rak ner i diket, flög över styret o välte ... Shiieeet ! de var inte roligt . Stannade bilen o sprang ner till diket, där låg han, avtuppad.. Vågade o vela inte röra honom medtanke på om han skadat ryggen/nacken. Ringde ambulans o fick sedan sitta o prata med killen så han skulle hålla sig vaken. Kände mig duktig :) Vet dock inte hur de är med honom nu ... Vi åkte när ambulansen kom .  Bilfärden fortsatte o de var lite omtumlande, ser fortfarande framför mig hur han ligger där i diket, moppen helt sönder .. usch !  Väl uppe hos marie var de "bortglömt" för stunden o festen fortsatte .. Ringde även denna kväll taxi o åkte upp till öltältet :p Träffade massa folk o minnet sviker , men kul hade jag : )  Tack alla inblandade !

Jag saknar mina flickor ! Sara,Sanna,Linda o Linda, o sen såklart klassen ! o mina helt egna fiske3or ...
USA styrs efter min student ! ohjaaaa .. Helt sjukt att de är vi nästa gång.. Hualigen !

Nej, nu lockar sängen !

Underbart väder vi fått  :D Meee like really much !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback