Student,

Mmm, då var studenten avklarad . jobbig men ändå väldigt rolig dag måste jag säga .. Inte dåligt vad alla studenter var fulla :P Knäppte dock inte så mkt kort, blev mest att man yrade runt för att hinna med o prata/krama o ge blomma till alla. Tårarna kom .. men dock inte i de mängder jag trodde. ganska skönt ändå. Tillbringade dagen på 7e där det var full rulle.. åkte senare på kvällen in till karlstad på universitetet o förfestade, sen stydre vi arena :) det var helt ok med folk, massa 3or, gött o få festa med dom en sista gång.. Känns sjukt att skriva " en sista gång", känns bara som att de är ord utan betydelse eller mening, men sanningen är juh att de var den sista gången.. Det är fortfarande lika svårt att inse.. Vi har juh ändå "vuxit" upp tillsammans, det är juh 3orna som uppfostrat oss. 

Jag vill iaf passa på att tacka alla helt underbara studenter för 2 otroligt roliga och fantastiska år ! Utan er vet jag inte vad denna skola hade varit. Under ett års tid har jag varit tajt med de flesta, därför är dessa dagar väldigt jobbiga. Alla har på ett eller annat vis ställt upp på mig. Jag uppskattar det, och ni kommer förevigt finnas hos mig! Sen är man mer tajt med vissa, och det är där det svåra kommer in. För er som jag var tajt med, var jag riktigt tajt med.. Det är svårt att förklara hur jag känner mig förtillfället, men ni som någongång gått på skolan och haft era bästa vänner i klassen över vet hur jag mår, ni vet hur jag känner mig.

Idag har varit den jobbigaste dagen i hela mitt liv, och jag vet att juh längre tiden går, desto jobbigare kommer det att bli. Sanna och Linda flyttade hem idag, dom kommer aldrig mer att bo i forshaga med mig. 7e är nu endast ett minne, och det gör så fruktansvärt ont att försöka inse. Så fort jag tänker på det kommer tårarna. När de skullle åka idag, jag höll på att bryta ihop totalt, men jag bet ihop .. det är nog lika svårt för alla. Men när jag kom hem brast allt ! Just nu står allt bara stilla för mig, ingen lust till nånting. Känns som om 4 av 5 bitar i mitt hjärta slitits loss. Det är så mycket som försvinner med dessa helt underbara tjejer. Inte bara dom, utan även alla fiske 5or som man har lyckats lära känna. Det är tungt att numera få leva på minnen, men de minnen vi har är oslagbara.
Det är en sådan tung känsla i min kropp, dyster. Att inte veta när jag kommer få träffa mina bästa vänner igen. Sanna flyttar till Norge på tisdag. Sara åker till Göteborg nästa vecka o bosätter sig där, Linda blir kvar hemma i Dalarna o Linda blir kvar i Örebro.
Sen så har vi juh alla dessa undebara killar som lämnat skolan, Matte,Robin och Janne.. herreguuuud ! vem ska förgylla mina dagar i skolan på rasterna numera ? Ingen fiske3a i cafeterian nå mer.. Det finns inte ord för hur mycket jag kommer att sakna våra stunder. Men jag är så otroligt glad för alla de dagar vi fått vara med varandra.
och framförallt att vi lärt känna varandra.

Det finns så mycket jag skulle kunna skriva, men jag orkar inte .. jag behåller alla tankar i huvudet där de hör hemma. 

Jag längtar till måndag då Sara kommer ner igen, då ska vi äta tacos .. men jävlar vad jobbig den kvällen och dagen kommer vara .. sista gången på länge vi kommer att vara tillsammans. usch, jag orkar inte tänka mer, för med tankarna kommer tårarna.. o med tårarna kommer smärtan.

Har iaf varit ner o grillat vid älven med Pernilla o Rickard, de var mys. Precis vad jag behöver nu! Pernilla är nu den ända jag har kvar som jag verkligen kan prata med om allt, o jag är så tacksam för att du finns vid min sida.

Sommarlov o bessemerfest om en vecka... JA TACK !

Kommentarer
Postat av: Robban

Du kommer säkert klara dig fint även nästa år på akademin :)
Kommer aldrig glömma dig Emelie...

Postat av: Sanna panna keso

Finns fortfarande inte ord för vad det innebär att ta studenten från Forshagaakademin. Att jag saknar dig är en SJÄLVKLARHET, men vet att vi alltid kommer ha varandra och göra så MYCKET i våra liv tillsammans, det finns en tid efter detta,på våra stunder tillsammans har inte tagit slut, Det LOVAR jag ;) Älskar dig!

2007-06-10 @ 18:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback