ännu en dag.

Nu är de dax för sängen, kände att jag lära blogga ordentligt först. 
Idag mår jag lika bra som igår, o det är fortfarande lika skönt.. Var juh som sagt väldigt löängesedan jag hade den här känslan av lycka o gläjde. Det är så skönt o känna såhär. Måste bero på våren/vädret, Sändra, Sara, Sanna och praktiken. :)

Prakitken har gått bra idag, fått gjort en massa saker.. kul har de varit :) ont i fötterna dock, men de är sånt man får tåla och vänja sig vid.

Nu ska jag ta ett uttdrag från en låt varje dag, känns som en ny början . :P

Har nyss pratat med Sara, man blir lika glad varje gång av att höra hennes röst o skratt, jag är å otroligt glad för din skull och de vet du . Du gör mig glad ! är du glad så är jag glad, de märker du väl ? ;)

nej men nu måste jag sova ..

Undra om man ska palla sig upp imorrn före frulle o gå en vända ?! .. gjorde de idag o de var tufft kan jag juh lova ..Ställer klockan så får vi se hur de blir ..

Tack o Adjö ! 






I could be brown
I could be blue
I could be violet like sky
I could be hurtful
I could be purple
I could be anything you like

Kommentarer
Postat av: Robban

Gött att det går bra för dig och att du är pigg å glad :D
Ska ut och gå en tur klockan 6:30 imorrn ja.. Till bussen :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback