Det är inte lätt när de är svårt

Min livslust är väl inte på topp just nu, vill inte vara här i forshaga, vill bara hem till Sandra och prata med Danne. Sen i helgen har jag verkligen mått skit, ont i magen konstant och ett jävla illa mående som inte verkar försvinna. Vet inte varför, antingen är de för att jag känner att jag inte räcker till, att jag är stressad och inte vill vara här, eller så är de något annat. Var iaf hemma från skolan igår, de var skönt. Men när man är hemma känner man stress för att man är hemma o från frånvaro och dom där gula rutorna på schoolsoft ! De gör inte så att man mår bättre precis. Pernilla o jag satt o prata hur länge som helst igår, de var verkligen vad vi båda behövde tror jag, jag känner mig iaf lite bättre efter det. tack !

På fredag kommer äntligen Sandra hit, vi kommer ha så otroligt kul :) Som jag har längtat att du ska komma hit, o nu behöver jag verkligen dig också. Finns inget som glädjer mig mer just nu !:) Älskar dig !

Sitter i skolan nu, på SMFÖ , inte de roligaste, men jag,tesse o pernilla har de ganska trevligt :D

De ända jag vill är att prata med dig och reda upp allting. Höra din röst och bara känna mig sådär trygg som jag gör när jag är med dig ! Du betyder så otroligt mycket för mig, de har du gjort ända sen vi träffades för första ggr, den 19augusti. Glömmer aldrig den kvällen ...


Kommentarer
Postat av: Robban

Tråkigt att du mår dåligt :( Jag har det heller inte så rockigt på praktiken, men det verkar ju vara ännu värre för dig... Hoppas det blir bättre och att jag får se en glad Emelie nästa gång vi ses..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback