God Morgon

Familj, Vänner, Bekanta och övriga läsare :)

Nu på morgonen har jag o pernilla gått en promme på 45 minuter, väldigt skönt.. Vädret kan juh knappast bli bättre om man säger så. Lektion nu om 6minuter, är lite tidig till skolan idag. Hade lite tid över liksom ...

Igår var de myys . Jag, Jessica o Sanna hade en lite tjejkväll med mat, ost o kex och glass och sedan film på det :P mycket trevligt ..

På söndag är de tre veckors jubileum för magen. Haft jätte ont i natt och vaknade imorse o trodde jag skulle spy eller något, gör så fruktansvärt ont och mår illa som en gnu .. Sitter i fortfarande och de är inte kul . Tog en ibumetin och hoppas att de släpper snart. Blir VC nästa vecka igen om de inte blir bättre .. Kanske är en hemresa som behövs för att de ska gå över ? vem vet..

Om prick en vecka åker jag hem, ska bli grymt skönt. Har kommit fram till att jag aldriog velat hem så mkt som jag vill just i denna period, vet inte varför heller. Känns bara som man vill komma här i från o slippa allting här nere i Värmland för ett tag . Tre veckor bara göra susen på hemmaplan . :) Har juh lite o stå i under de tre veckorna om man säger så .. Ska bli kul !

Nej, nu börjar lektionen .. Lärarledig hela dagen idag , hur ska detta sluta ?

Hejdååå ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback