Klockan är 16..

dags att bege sig hem ! . Har precis slutat för idag, hade nyss Svenska, kollade på Shakespeare in Love, jo den var juh bra.. NOOOT !  Känner mig väldigt trött iaf , ska nog hem o sätta på Larssa The King o vila mig en stund . Tror de kan behövas ..

Imorrn är de fredag och Sara anländer till Stan :) jjaaaaa ! vi har mkt att ta igen, du o jag vännen ! :D Ska bli gött o få se och höra ditt undebara skratt igen .. hihi !

Igår var en lite halvrolig dag, jag o Pernilla var ute o promenerade 30min direkt efter skolan, sen gick jag o handlade + solade, begav mig sen till sanna o lockade håret, gick hem o duscha, tillbaka till sanna o käkade lite god mat :) Tack så mkt ! Sen hem för att sova, Jessica kom :D låg o pratade långt in på natten... de var trevligt ! :P har inte träffat henne sen yran, så vi har juh en del o ta igen .. blir mest snack om killar ;) hehe ..

Huuu vad skoldagarna går långsamt .. vill att de ska gå fort nu så man får sluta o gå ut på APU nångång.

Magen bli inge bättre, men de kommer o går i vågor. Gör jätte ont vissa stunder medans andra är de helt som vanligt. Fattar inte vad felet kan vara .. ? Men jaja, de är väl bara bita ihop o se vad som händer.

Sara, om du nu läser detta .. Jag har fixat kameran till dig nu iaf :) den ligger här breve, jag glömde inte bort den :DD

Jag vill köpa en locktång .. men för vilka pengar ? 200kr o leva på tills fredag nästa vecka.. ska nog gå ändå :P

I helgen blir de nog lungt , vissa ska in på krogen, Emelie är inte 18 så hon får sitta hemma o roa sig på annat vis .. Går lika bra det, tror jag !

Kommentarer
Postat av: Kursu

200 kr är väl massa pengar emelie, gäller att handla rätt mat bara. Potatis och bönor är blilligt ;) Jag känner nån som vill bli 18! :o

Postat av: sara

åååh emelie, saknar deeeeeeeeeeej! MEN I MORGON! MMM :D

2007-03-15 @ 20:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback