Laborationsrapporten

ska vara klar på torsdag och jag har inte kommit långt, den är så fruktansvärt krånglig eftersom man ska skriva som tredje person, fast de är mig det handlar om . gasch ! allt ska vara så komplicerat .. typsikt denna skola !
Även svenska prov på torsdag, inte pluggat ett skit.. när ska man hinna liksom ? Sen har vi fått ett hemprov i naturkunskap för att slippa prov på freedag, undra om de är bra eller inte? Sen läxor o redovisningar, allt före apu:n. Men sen kommer de bli grymt gött :) borta från forshaga och akademin i 3veckor, GÖTT :)

Måste juh bara nämna min alldeles underbara vän Sanna som ställer upp för mig i vått och torrt. Helgen har verkligen varit hur mysig som helst och jag tror vi aldrig öppnat oss så mycket för varandra tidigare. känns jätte bra. Du har fått mig att inse saker som kanske är jobbiga för stunden, men ändå saker som jag måste lära mig att hantera. Du har fått mig att öppna ögonen och inte låsa mig fast i tankarna. Under dessa två veckor som vi varit här har jag mått riktigt dåligt, både psykiskt och fysiskt. Nu, efter helgen mår jag riktigt bra. Känns som om jag fått ur mig allt som jag har velat sagt men inte vågat tagit upp med någon, har fått ut alla problem och nu har jag inte haft ont i magen sen i söndags, lite, men absolut inte så illa som den varit tidigare veckor.  Du anar inte Sanna, hur mycket du betyder för mig . och jag hoppas att jag hjälpt dig lika mycket som du hjälpt mig de senaste dagarna. att förstå, att inse, att uppfatta och att tolka ! :)  jag älskar dig verkligen och jag hoppas de alltid kommer vara vi ;P  Påsklovet kommer rocka fett :D

Nu ska jag dra o käka, är hungrig som få ..

Sara, lunchen med dig var otroligt trevlig igår :) jag saknar dig och du anar inte hur glad jag är för din skull och att det går så bra för dig på praktiken och överhuvudtaget .. Grattis till jobbet på Lisseberg, nu vet vi defintivt att de blir en sommar i göteborg, om inte på team sportia, så på lisseberg : D Du och jag ;) !!  Älskar dig obeskrivliigt !

Kommentarer
Postat av: sara

mitt liv är på topp. och emelie, du är en stor del till det! med din enorma glädje och stöd är du bäst. glöm inte de! de blir du å ja på Teamsportia i sommar, ja säger då de! gasch va ja älskar dej människa!

Postat av: sara

mitt liv är på topp. och emelie, du är en stor del till det! med din enorma glädje och stöd är du bäst. glöm inte de! de blir du å ja på Teamsportia i sommar, ja säger då de! gasch va ja älskar dej människa!

2007-03-20 @ 20:57:57
URL: http://halvborta.blogg.se
Postat av: Robban

Vad skönt att det har blivit bättre nu :)Nu är det bara tre dagar kvar att kämpa.. Inga problem för dig de. Ha de gött!

2007-03-21 @ 00:07:49
URL: http://r0bban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback