lalaaa

Nu ska jag snart åka till forshaga . blir Sparre o Danne först , hoppas att han vill träffa mig .
Igår var de väl inte så jättekul, inte så mkt folk som man hoppas o jämt tror att de ska komma. men men !
var kul på förfesten iaf . Sandra o jag , vi kan vi ;) Kul o få festa med pernilla o Rikard igen också ! :)

Frulle nu, sen hofors :)

Sanna åkker med mig idag , de ska bli så kuuuuul !!!!:=DDD

Jag är trött o yr.. blev iaf lagomt med alkoholintgag igår ! bra Emelie !

Sen så blev gårdagen inte så som jag tänkt mig, vet inte vad jag ska säga eller göra.. ?!=/  känner så mkt att jag inte vet egentligen ! eller jo, jag vet ! jag måste bara stå på mig o säga som det är !

Forshaga Nästa !

Kommentarer
Postat av: Robban

Vad duktig du har blivit da Emelie :) Fast vad som lagomt alkoholintag för dig kan ju vara svårt att veta ;P
Hoppas du får det bra i FIF nu och att vi ses snart :D
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback