Lycklig !

Jag känner mig så fruktansvärt glad och lycklig !  Kommer inte ihåg då jag kände så här sist det är så grymt skönt. Allt känns flyta på så lätt och går mina vägar . Åh, jag kan inte beskriva ! Under de senatse två månaderna har jag mått dåligt och allt har varit emot mig, men nu när jag kommit hem tycks allt ha vänt till min fördel.

Praktiken idag gick jättebra, har fått höra att jag bör söka sommarjobb där :) de är juh precis det jag vill ! Är så kul o vara tillbaka, älskar verkligen Team Sportia Sandviken, trivs som fisken i vattnet o alla är så trevliga och skämtar,pratar och skrattar tillsammans ! ÅHHH ! Jag vill aldrig mer åka tillbaka till Forshaga !!!
Fick plocka ner hockeyväggen idag, mellan 10-18 höll jag på med den, o då är den inte stor o fanns inte mkt som skulle ner, vet inte vad de var som tog sån tid. Allt arbete med att ställa in grejerna på lagret för att göra de så snyggt som möljigt där inne kankse .. Redan träningsvärk i armarna .. ;P hehe ..

Im so happy !

Ja Sanna, nu är de snart bara en vecka kvar :) Ska bli grymt att få träffa o prata med dig igen ... Du är har en stor del i till att jag mår så bra . Tack !

Sara,Sara,Sara ! Ring mig ! jag har så mkt jag vill berätta för dig ... åhhhhh !!!!! Kärlek till dig ! <33

- Vill träffa dig nu ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback