Sändra...

my friend är här i forshaga hos mig :) jag är så lycklig, de var verkligen de bästa som skulle kunna hända mig för tillfället.. Hon gör mig så otroligt glad :D Betyder så mkt för mig att hon tagit sig hit för att hälsa på mig, den ända på hemmaplanen som gjort de ! Nu vet du vad jag pratar om, när jag pratar om Forshaga !:P

Tog "ledigt" från skolan idag iaf, vaknade vid 7 med världens magont, vägrar försvinna!, satte på en skiva som jag döpt till Sportlov-07, säger väl allt.. Låg o lyssnade på den o vid 9 fick jag sms av Sändra, "Tåget kommer inte" , efter 3minuter fick jag ett nytt sms " nu sitter jag på tåget, hehe" .. Gick upp o börja göra mig iordning vid 10 då magvärken äntligen släppt.. Käkade frulle och kolla på nå bra program på 6an. Sedan bar de iväg till bussen vid 11.30, jag o sanna :) Väl framme i Stan satte jag mig på stationen en timme o väntade på Sändra .. När kom hon sken jag mer än solen den varmaste sommardag , ;) allt vände o plötsligt mådde jag sååå mkt bättre.. alla bekymmer o problem var borta ! Längesedan jag hade den känslan..  Blev en heldag på stan o sändra köpte lite kläder osv. Hem o kika lägenheten, vidare til sanna o träffade hennes kusin o två kompisar, de var mkt trevligt.. Sen drog dom in till Arena, kul att Emelie fyllt 18 än !!!! :/ men men .. kommer väl den dagen de med.

Nu då, sitter vi på skolan, är de ända själarna här.. känns som om vi är dom ända som inte har spec mkt o göra .. PINSAAAMT ! men vad gör man en fredagkväll i forshaga utan 3or ? finns inte överdrivet mkt att göra..

Imorrn får vi se vad som händer, inget planerat.. utan pengar kommer man inte så långt, inte här i skogarna iaf.. 400kr jag ska leva på tills den 23e, de känns kan jag lova... Jobb tack !!

Mååååh, kom hit nuråååå !

Kommentarer
Postat av: Robban

Ni såg ut att ha kul på stan :)
Ni hade säkert roligt i går kväll också.. och idag :D
Ha en bra helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback