Fuck it

sitter man i skolan o har svenska, uppsatsen ska vara klar på torsdag  och jag har inte ens börjat. Det står still i huvudet ! som vanligt är inte min tankeverksamhet på topp. Spec inte efter helgens bravader :P

Åkte med Tesse till Deje i lördags, vi kom igång med festandet vid 23 ller nått o sen kan man ju säga att de var ganska kört :P haha ! men kul var det... tack alla inblandade ! gick väl o la sig vid halv 8 .. upp igen kl 10 kanske, missade bussen till forshaga iaf ... Jag o Albin låg o pratade bra länge innan de ramlade in folk, en efter en till oss. Matte var helt nerkladdad, men så går de när man däckar ;) Samlades runt köksbordet o de killarma knäckte första bärsen, och ja tänkte " vafaaan, dom måste juh vara helt knäppa som börjar att dircka igen kl 12 på förmiddagen."  Kände att jag också lära testa på det, så blandade ihop några 50/50 groggar, o sen bjöd Dansken på cahmpangefrukost :P Trevligt värre... sen kan jag juh äsga att de var kört igen.. Vi gick ut o la oss för att sola i det grymt fina vädret o drack ännu mer.. Dyng var man väl vid 15 o då kom Pernilla o Rickard o hälsa på, de hade tagit cyklarna :) tihi ! Jaa, sen var det stereo på högsta o partyt igång :) Vet inte vart dagen tog vägen, men klockan 00.00 bestämde jag o matte oss för att gå o lägga oss.. ganska tidigt, men gött... festat o druckigt konstant i 1dygn .. :) Rekord ! hoppas på flera fester av detta slag innan student !

Förövrigt så tror jag aldrig att jag sett så många gråta på en o samma gång som igår.. En började gråta för studenten var nära, sen hängde alla på den personen .. För mig kom de inga tårar, jag tänker inte inse att de snart är slut ! blir inte vad man gör det till !

Nu är de lunch o jag har inte ätit mat sedan i lördags, så jag ser framemot potatismos o bratwurst ;) yeammi !

Hejdå!

/ Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback