Full fart !

Ojojoj, veckan har bjudit på mycket skojj ! :) tänk om man kunde ha så här roligt jämt.. tyvärr så är de bara att inse att de är slut snart o alla styr sin kosa bort.. =/ jag orkar inte tänka på det..

Sitter i skolan nu, har base .. borde egentligen ta tag o göra klart massa uppgifter, men jag orkar inte .. Nu vill jag bara åka iväg på golfkursen och sedan hem o fixa lite .. ;P Kommer lite folk till forshaga ikväll så vi får väl se vad kvällen har att erbjuda .

Idag har jag endast haft engelska, sen ledigt .. varför tar jag inte tag i mitt liv ? nej vi gör de i trean ist ... suck !

På fredag är det nöjesfesten, de ska bli kul ! Vi ska in på Arena , hoppas man kommer in, sen blir de efterfest med alla underbara människor som ska ta studenten o avgångselever i forshaga :) kommer bli sjukt kul !

Snart är det sommarlov, tiden går fort när man har roligt har jag hört . . . . . . .

Bessmerfesten nästa på hemmaplan, sen är de midsommar :) yeah! lite att se framemot.. sen får jag juh tärffa den sjukt underbara Sändra :) <3

INGEN KOMMENTAR !

/ Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback