Projekt

nu är jag riktigt trött o har ont i huvudet, men de har jag haft hela dagen ! usch ! jävla väder ! men de är juh fint emellanåt .. positivt !

Projektredovisningar idag, o jag är så himla stolt över Sara, du gjorde de klart bästa jag någonsin sett där uppe på scenen, så avslappnad, så lung, även om du inte var de innerst inne så var de inget du visade tecken på utåt. Jag satt bara o var sås tolt där nere i stolen, du sa så mkt bra o jaaa, jag blev så himla glad :) Sara, du var bäst däruppe idag ! o alltid annars också fördendelen !

Just nu känns de som en depperiod är nära, vill inte känna såhär.. tänker på dig hela tiden o jag vet inte vad jag ska göra för att få bort dig ur tankarna, påminns juh om dig varje dag på ett eller annat sätt. Jag vill inte glömma, men samtidigt vill jag inte komma ihåg ! tänk att en person kan göra så mkt ... de fattar jag inte .. antingen är de jag som överdriver de hela eller så ah, jag vet inte .. 

Imorrn är de prov som gäller, hoppas jag klarar de, men de blir tufft ! har inte pluggat så mkt idag, inte orkat.. men har två lektioner på mig imorrn o då gäller det ! kom igen Emelie !
Måste även ta tag i resterna nu, yees.. men när ?

På fredag är de Årjäng som gäller, ska bli rikigt kul.. Gött o få komma bort, träffa lite nytt folk o sen festa med klassen ! kan juh knappast bli bättre precis !

Andreas ringde idag också (team sportia) men kunde inte prata då pga redovisningarna så han skulle ringa senare, men han glömde nog mig .. hoppas han ringer imorrn ananrs får jag ringa upp honom igen !

nej, nu kanske sängen är mer lockande än  tidigare.. ska säga tack o hej till sanna nu bara !

Ciao !

Kommentarer
Postat av: Robban

Ojoj, se till att ringa till Team Sportia så fort du kan i fall de missar att ringa upp..
Så du har också prov imorrn :) gött de!

Postat av: sara

nej emelie..de är du som är bäst :) hoppas ditt prov går bra, du fixar nog de där tror ja! å förresten, ingen deppperiod... ja ska hjälpa deJ! KÄRLEK!!

2007-05-09 @ 09:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback