School

Mjo, där sitter man ännu .. inte varit hem något än ! Har gjort klart hemprovet som skulle vara inlämnat förra veckan, och pmb som skulle vara klar idag . Gött att ha gjort klart de så man slipper tänka på det mera. Nu är de bara resterna i lite andra ämnen som ska in. Men de tar jag en annan dag, typ imorrn eller nått.. För nu måste jag hem o äta sen plugga smfö som jag har prov i på onsdag. Även prov i vintersport på torsdag.. Måste även sätta igång att plugga naturkunskap, annars lär jag väl aldrig få in något utav den. Gäller att vara ute i god tid har jag hört.

Varit en lugn dag i skolan, började med läxförhör i idrott på idrottskador, mjoooo... vi får se hur de går på det. pluggade inte spec mkt igår om man säger så. Råkade prioritera annat före. Sen vidare till samhäll där vi lyssnade lite om EU, men fattar fortfarande inte nå mer om det, gjorde några frågor på det sen var de lunch. Pasta o kebabsås :) mumms ! glömde dock ketchupen, men men !  Efter lunchen så var det PMB och där höll jag på att somna eftersom Thomas skulle babbla hela lektionen om marknadsföring o hur den ökat på tio år, o sånt shiiit .. Sen svenska där vi inte gjorde nå alls, gick igenom lite saker inför uppsatsen som ska skrivas sen slutade vi . Ja, lugn med tröttsam dag idag..

Missar workouten idag med, bajs ! men jag måste prioritera skolan nu o resterna måste in ... men nästa gång ska jag dit för då ska allt vara klart i skolan ! ohjaaa ! kämpa på Emelie !

vad ska man laga för mat idag då? har pasta, pasta o lite mer pasta att välja på ... så de får nog bli pasta faktiskt.  vad de blir till vet jag inte .. de får frysen utvisa !

nejsansvejsan, nu ska jag gå hem o äta,plugga o läsa... blir nog lite tv också för den delen ;)

Men hursomhelst så vägrar du försvinna ur mitt huvud, och det stör mig. men smällar man få ta när man träffar underbara människor som man inte har något gemensamt med. men på något vis har du ändå lyckats klamra dig fast i mitt huvud.  för tycker om dig, ja det gör jag !

O Sara o Sanna tycker jag också om , väldigt mycket ! PUSS o SMACK ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback