Studentbal

Igår var det bal, och jag måste säga att alla var otroligt vackra ! vissa vackrare än andra, men så är de juh alltid. Men mina tjejer, ojojoj ! Sanna med sin svarta långa klänning och sin fina håruppsättning o smink. Hon såg ut som en dröm ! Och Sara, som vi slet igår med din frisyr och ditt smink, men bra vart det och du var så himla fin,vacker och snygg ! Du bar verkligen upp klänningen och du verkligen lös ! Linda, med din turkosa klänning såg du ut som en himmel ;)  Alla var verkligen så fina och att se sina vänner på en sån här tillställning värmer, man uppskattar att man får vara med. Fiske 3orna var de man såg fram emot mest att se, lika så sportkillarna.. vilka män! ;) Snyggingar !

En annan sprang runt o yrade med massa kameror för att hinna med o ta kort på alla.. tror jag fick med de flesta!  Sen får man juh byta lite kort med andra ..

Efter att de hade åkt in på balen, styrde vi tacokväll .. det var myyyys ! Sen gick vi ner på gettot , hämtade folket o drog vidare på central o lirade brännboll.. eller ja, vilt lira .. vi andra stod mest o hoppa runt ... Gick tillbaka till gettot för att möta upp de från balen, nu var de dock inte lika vackra ;) men vad roligt det blev.. tror jag !. Efterfest hos Ellie till kl 5, hem o sova o sen upp till skolan vid 11..  missade första lektionen =/ nooot gooood ! men jag trodde att klockan var halv 10 när jag vaknade så jag stressade mig upp, ringde hanna o hon sa att jag låg en timme efter, klockan var tydligen halv 11.. hade missat den tredje efterfesten på skolan, men de var väl tur de kanske .. :P

Man märker juh dock att de inte är lika roligt på skolan mer, förra årets bal var så klocken, igår var den ok. bara ok liksom ... hur ska de bli när vi står där ? ingen fest .. buhu ! Vart fan ska denna skola ta vägen utan årets treor, ont o ens tänka tanken ..

Det går inte att ställa sig in på att de är självaste studentdagen imorn. Går verkligen inte ! jag försöker, men hela tiden känns de som om de bara är tillfälligt, dom kommer juh tillbaka efter sommare.. men dom gör juh inte det ! Eftersom man inte insett det, så kommer morgondagen att bli en av de jobbigaste dagarna i mitt liv. Jag vet att jag kommer bryta ihop totalt, men jag vet att jag inte är den ända. Och alla har någon gång känt så som jag kommer att göra imorn. En förtvivlan,en sorg , en ensamhet och en fruktansvärd tomhet !  vart ska jag ta vägen ?

Ikväll kommer Kurre o Skoghall hit, då är de fest som gäller.. kul kul ! o denna ggr stannar de i forshaga ! :) yeahoo ! får se vad de blir, hoppas på nå roligt, och kvällen ska spenderas med mina absolut bästa vänner ..

Sanna flyttar ifrån Sverige på måndag, varför är de så svårt att få in ?!
alla flyttar hem imorn eller på lördag !

Helvete , varför är de så svårt att inse ?!

Kommentarer
Postat av: skoghall

tjoho =) blir kul ikväll tror jag! måste få dina bilder! ses sen! tjillevippen!

2007-05-31 @ 14:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback