Forshaga

HejHej Hallå Bloggen :)

Nu sitter jag här o lyssnar på kärringarnas tjöt om facebook, orutinerat! ;) De kan juh ingenting stackrarna ! hähää!

Men annars så har jag kommit tillbaka till Forshaga o det känns väl lite halvdant, visst är det kul men skolan är väldigt jobbig o seg, eller är de bara jag som är lat kanske ? .. Aja, sitter iaf i datasalen nu med kärringarna o avnjuter lite facebook o andra trevliga sidor. Skolan stänger juh snart också..

Snart ska Pernilla o jag ut på en promme, detta har tagit längre tid än vad vi trodde, men snart ska vi bege oss iaf .. men de är fruktansvärt varmt här inne idag. puh!

jag o johanna har solat idag också, kan säga att de behövdes, spec eftersom de blir utgång till helgen :P även ätit tacos, mumms vad de var gott o efterlängtat :)

Nej, nu känner jag att jag är ute o svävar en massa bland skit. Så lämnar detta nu!

Jag saknar Sändra, pretty damn mucho, men snart är de myskväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback