På resa..

Yes, idag åker man tillbaka ner till kära Värmeland. Ska bli kul o träffa alla själar i klassen osv, men skolarbeten och ta tag i sådant man ligger efter i är väl inget lockande precis. men sånt som måste tas tag i! Varför har jag inte gjort de under mina två lediga veckor? perfekt tillfälle.. men är man lite bakom flötet så får man helt enkelt skylla sig själv antar jag .

Åker tåg från Hofors kl 13.00 mot Örebro, sedan åker jag med Sandra därifrån ner till Foshaga, skönt så slipper man komma hem så sent i natt :) Hoppas vi får plast i lillskrutten bara :P haha!

Nu tittar jag på Idol, missade de i fredags. Men såg på internet o de var inte så bra, kanske för att jag inte var på topp då. Men jag gillar Peter Jhide starkt ! =) Och Daniel såklart, vilken stjärna !
Men Carola gillar vi inte, en falsk människa ! huualigen...

Nej men igår var de väl ingen hit, fick lite trevliga sms, men de var allt.. Satt hemma med Evelina o kolla på tv o datorn . Vi kollade på filmen SuperCross, den var grymt bra faktiskt!

Nu vill jag ner för att sedan komma tillbaka hit igen, serfram emot vår myshelg den 6-9dec sändra :) You and me! Always and forever !

Tack Gud för musiken!

Blir inge Gura till KD denna ggr, får inte plats i bilen från örebro, men den blir med efter jullovet :) Kan jag fetlova för jag SKA lära mig spela gura! så är det bara..

testade balklänningen igår, den är lite för liten över ryggen, kan man gå ner i vikt där? hmm ... får se om jag ens ska ha den klänningen, man varför inte? den är juh fin och har en spec färg... vi får se heltenkelt!  måste betala studentgrejerna också, bara en massa utgifter hela tiden =/ suck.!

Nu ska jag ringa pappa o höra om jag ska laga mat själv eller om han kommer hem o lagar nå gott :)

Tackförmig, hej!
/ Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback