Tråk

Tre namn som du har:

1. Anna

2. Emelie

3. Jönsson


Tre namn som du har använt på internet:

1. Memlos(long time ago)

2._FuBuGiRl_

3. xEm3liex


Tre saker du har gjort den senaste halvtimmen:

1. Kollat TV (Eftersnack Idol)

2. Krånglat med min Laptop som strejkar

3. Tröstätit godis


Tre saker du gillar med dig själv:

1. Att jag har haft turen o mött mina vänner

2. Att jag är Partyglad ;)

3. -

Tre städer som du har viss härkomst från:

1. Gävle

2. (Torsåker)

3.

Tre saker som du är rädd för:

1. Getingar .. BRR!

2. Att lämna Forshaga

3. Att få en usel framtid


Tre saker som du har på dig precis nu:

1. Glasögon

2. Ringar

3.Byxor


Tre viktiga saker som du äger:

1. Stereon

2. Mobil

3. Data


Tre av dina favoritband:

1. Lars Winnerbäck

2. -

3. -


Tre saker som gör dig glad:

1. Vänner

2. Musik

3. Fest


Tre av dina favoritlåtar just nu:

1. Timbalanad feat The One republic - Apologize

2. Plain white T´s - Hey there Delilah

3. Håkon Banken - Härliga Värmland


Tre nya saker som du vill prova inom ett år:

1.Ett förhållande

2. Jobbintervju

3. Jobba


Tre saker du ångrar:

1. Att vi drack för mycket förra lördagen

2. Att jag slösat för mycket pengar senaste veckan

3.

Två sanningar och en lögn:

1. Jag vill lära mig spela gitarr

2. Jag är grym i skolan

3. Vill gifta mig med Niklas Wikegård


Tre saker på utsidan som du tänder på i det motsatta könet:

1. Händerna

2. Ögonen

3. Näsan


Tre saker på insidan som du tänder på i det motsatta könet:

1. Humor
2. Personlighet

3. Charm


Tre saker som du inte kan göra:

1. Sjunga

2. Spela gitarr

3.Dansa


Tre saker som du gillar att göra på fritiden:

1. Lyssna på musik

2. Prata

3. Ta de lungt


Tre saker som du vill bli:

1. Kändis

2. Smal

3. Snygg


Tre ställen som du vill besöka:

1. Ibiza

2.Aiya Napa

3. Miami



Winnerbäck var GRYM igår !

Kommentarer
Postat av: Kur

Fubugirl emelie, pinsamt ;)

2007-11-05 @ 16:35:29
Postat av: Emelie

men de var jättelängesedan på lunar ;P

2007-11-05 @ 23:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback