BAJS!

projektarbete nu o det går bajs! vi kommr verkligen ingenstans. jäkla Yearbook o dra sig ur nu, allt som var så himla perfekt. Men det är väl bara att bita i de sura äpplet o kämpa vidare antar jag , med detta äpple var jäkligt surt! Vi har knappt en halv termin på oss o har inte kommit någonvart. Frågan är hur vi ska hinna klart med detta, men de ska vi ! för en bok ska vi göra ! Sådeså!!

Jaja, snart är de utprovning av studentmössor :) hihi, de ska bli kul o spännande.. men undra vad man ska köpa, har juh inte pratat med mamma om vad jag ska beställa.. hmm ;p Suprise!

Imorrn är vi lediga också, skulle vara gött o får komma hem lite, men nu ska jag inte hem förrens v.45, då har jag lov.. Eller egentligen har vi de v.44 men då ska jag ner till tranås o ha praktik hos Sararara :)

Ikväll blir de kortspel i Karlstad med Michel o hans vänner , kan bli trevligt ;P
Imorrn eventuellt party och på lördag likaså. hade varit kul o får åka upp o jobba i Charlottenberg på nya sportringen, men som väntat fick jag inte följa med.. eller får får jag väl om jag fixar bli o chafför. men hade juh varit roligare om man fått åka med skolan. Nu blir de dränka sorgerna ist!! ;D

Nej, nu tänker jag avvika från dagens lektion så vi hinner käka lite innan vi ska möta upp de som kommer för utprovningen. yeah yeah..

ta tag i skolan var de ja ...

Pusshejleverpastej, o nej, jag är inte bitter!
/ Emelie Jönsson

Kommentarer
Postat av: michel

skönt att du börjat uppdatera mer frekvent så de finns nått kul att läsa emellanåt =)

2007-10-18 @ 13:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback